Magazin online de produse naturiste | Autentificati aici | Inregistrare | Wish list

Intrebari frecvente

Zona ajutor clienti Sanavita.ro - magazin online de produse naturiste si cosmetice online.
 
1. Intrebari generale
1.1 Cine este Sanavita.ro?
1.2 Sanavita.ro are o limita minima a comenzii?
1.3 Sanavita.ro are oferte speciale sau reduceri de pret? Cum pot afla despre acestea? 1.4 Nu sunt in tara. Pot trimite un produs in Romania?
1.5 Produsele pe care le ofera Sanavita.ro vor fi disponibile mereu?
1.6 As dori sa cumpar un produs care nu exisat in stoc. Ce fac?
 
2. Despre cumparare
2.1 Cum caut un produs pe Sanavita.ro?
2.2 Am personalitate juridica. Cum comand?
2.3 Cum cumpar?
 
3. Despre plata
3.1 Sanavita.ro acepta plata de pe un card bancar?
4. Despre livrare
4.1 Care sunt metodele de livrare?
4.2 Care sunt tarifele de livrare?
4.3 Cum stiu cand va ajunge coletul meu?
4.4 Pot sa trimit un produs la alta adresa?
4.5 Pot sa intarzii expedierea produsului pe care l-am comandat?
4.6 Cum puteti avea un termen de livrare de 24 ore?
 
5. Despre serviciile Sanavita.ro
5.1 Cum pot sa modific/adaug detalii despre contul meu?
5.2 Sanavita.ro ofera asistenta live?
5.3 Ce este newsletterul Sanavita.ro?
5.4 Am posibilitatea de a alege sa nu mai primesc e-mailuri de la newsletterul Sanavita.ro?
 
6. Detalii de contact
6.1 Unde va pot telefona?
6.2 Am o intrebare la care nu am gasit raspuns aici. Ce fac?
 
1. Intrebari generale
1.1 Cine este Sanavita.ro?
Magazin online de produse naturiste si cosmetice naturale. Suntem o echipa decisa si motivata sa oferim un plus de valoare comertului online. Suntem constant in cautarea calitatii in tot ceea ce intreprindem fata de acest magazin.Suntem responsabili fata de comunitate alegand produse ce au fost fabricate cu grija fata de mediu. Sanavita.ro este operat de
 
1.2 Sanavita.ro are o limita minima a comenzii?
Da. Dar aceasta are o valoare simbolica de 30 de lei.
 
1.3 Sanavita.ro are oferte speciale sau reduceri de pret? Cum pot afla despre acestea? Da, are. Periodic, la Sanavita.ro sunt oferte sau reduceri de pret. Unele dintre ele sunt publice, altele sunt destinate numai vechilor clienti sau abonatilor la newsletterul nostru. Cea mai buna cale pentru a profita de oferte sau reduceri este sa va abonati la newsletter-ul Sanavita.ro. Daca va razganditi, va puteti dezabona oricand. In afara de aceste oferte sau reduceri ocazionale, pe Sanavita.ro mai sunt si reducerile de pret aplicate clientilor cu statut de membru special.
 
1.4 Nu sunt in tara. Pot trimite un produs in Romania?
 Da.
 
1.5 Produsele de pe Sanavita.ro vor fi disponibile mereu?
Nu. Anumite produse sunt importante pentru o perioada de timp limitata... anumite produse oferite de partenerii nostrii nu vor mai fi comandate. Din acest motiv, Sanavita.ro are publice stocurile sale.
 
1.6 As dori sa cumpar un produs care nu este in stoc. Ce fac?
Abonati-va la alerta de stoc. Langa fiecare produs ce nu este in stoc se afla un buton: "Cere alerta stoc". Apasati acel buton si introduceti adresa dumneavoastra de e-mail. In momentul in care produsul va fi in stoc, veti primi automat o instiintare si datele introduse de dumneavoastra vor fi instantaneu sterse.
 
2. Despre cumparare
2.1 Cum caut un cadou pe Sanavita.ro? Daca stiti denumirea produsului, introduceti-o in casuta de cautare situata pe fiecare pagina in dreapta sus. Folosind functia de cautare avansata puteti gasi produse dupa codul lor. De exemplu daca doresc sa gasesc un produs dupa cod, voi lasa toate campurile cautarii necompletate in afara de rubrica cod.
 
2.2 Am personalitate juridica. Cum comand?
 Exact ca si o persoana fizica, numai ca la Adresa treceti datele si adresa firmei pentru care va fi facuta factura fiscala. Daca veti plati ramburs, chitanta o veti primi ulterior prin posta. Daca doriti, puteti alege ca metoda de plata "Transfer bancar".
 
2.3 Cum cumpar?
 Pe scurt: gasiti produsul pe care il doriti, va alegeti optiunile daca este cazul sau cantitatea, apasati adauga in cos. Repetati acesti pasi pana cand ati adaugat in cos tot ce va doriti sa cumparati, apasand Comanda, treceti prin toti pasii pana la afisarea facturii proforme. Un mesaj de confirmare a comenzii va sosi in scurt timp in casuta dumneavoastra de email. Felicitari, tocmai ati terminat comanda dumneavoastra pe Sanavita.ro. Daca aveti nelamuriri in tot acest timp, suntem bucurosi sa va ajutam daca ne veti telefona la 0722564280. Detalii complete despre procesul de cumparare gasiti la "Cum cumpar?".
 
3. Despre plata
3.1 Sanavita.ro acepta plata de pe un card bancar? Inca nu, dar daca pe viitor vor exista astfel de cereri vom trece si la metoda de plata cu cardul
 
4. Despre livrare
4.1 Care sunt metodele de livrare?
Livrarea se face NUMAI pe teritoriul Romaniei, cu ajutorul serviciilor de curierat rapid sau in cazul in care adresa de livrare nu este in aria acoperita de serviciul de curierat rapid, cu ajutorul Postei Romane. In functie de adresa de livrare se stabileste automat modalitatea de livrare: curier rapid (coletul ajunge in maxim 4 zile lucratoare) sau serviciile de posta (coletul va ajunge intre 5-7 zile lucratoare). Prin "Curier rapid" ca metoda de expedire, putem avea o durata a expedierii de 24-48 de ore lucratoare, cu livrarea cadoului la adresa dorita de dumneavoastra. Este ceea ce se cheama "next day delivery - door to door delivery". Este principala metoda de livrare, plata ramburs pentru aceasta metoda fiind permisa. Prin "Posta romana" ca metoda de expedire, coletul comandat de dumneavoastra va ajunge intr-o perioada cuprinsa intre 5-7 zile lucratoare. Veti fi instiintat printr-un aviz postal introdus in cutia postala sa va prezentati la cel mai apropiat oficiu postal pentru a plati si ridica comanda efectuata. Aceasta metoda de livrare este una secundara nefiind folosita decat in cazul in care adresa de livrare nu este in aria de acoperire a serviciului de curierat rapid.
 
4.2 Care sunt tarifele de livrare?
 10 lei, pentru metoda Curierat Rapid si 8 lei pentru serviciile Postei Romane
 
4.3 Cum stiu cand va ajunge pachetul meu?
Puteti anticipa aceasta data singur, in functie de modalitatea de livrare aleasa. Pentru livrarea prin curier rapid, de obicei a doua zi lucratoare veti primi pachetul la adresa specificata. In cazul in care nu sunteti gasit la adresa specificata, veti gasi pe usa un bilet adeziv cu detaliile curierului sau veti fi sunat. Pentru livrarea prin posta, peste 5-7 zile veti fi instiintat in cutia postala cu un aviz postal. In caz ca acest lucru nu se intampla, va recomandam sa va adresati celui mai apropiat oficiu postal.
 
4.4 Pot sa trimit un produs la alta adresa?
Bineinteles. Pentru asta, comanda dumneavoastra trebuie sa indeplineasca doua conditii: destinatarul produslui trebuie sa fie in Romania si modalitatea de plata sa fie "cu ordin de plata bancar". Livrarea se va face dupa ce avem dovada platii in banca.
 
4.5 Pot sa intarzii expedierea produsului pe care l-am comandat?
Da. Comunicati-ne in ce zi vreti sa expediem produsul dumneavoastra in fereastra "Insemnari clienti" (sau spuneti-ne cand doriti sa ajunga si noi, in functie de modalitatea de livrare, vom calcula data expedierii).
 
4.6 Cum puteti avea un termen de livrare de 24 de ore?
Simplu! Toate produsele noastre sunt in stoc asteptand comanda dumneavoastra. Toate comenzile efectuate pana la ora 15.00 pleaca spre orasul dumneavoastra pana la ora 17.00, ajungand acolo cel tarziu in dimineata zilei urmatoare. Pana in pranz pachetul va fi inmanat la adresa de destinatie de catre un lucrator al serviciului de curierat rapid.
 
5. Despre serviciile Sanavita.ro
5.1 Cum pot sa modific-adaug detalii despre contul meu?
Logati-va (autentificati-va) cu numele de utilizator si parola dumneavoastra si apasati link-ul "Modifica profilul".
 
5.2 Sanavita.ro ofera asistenta live?
Da. Oferim asistenta live telefonic (la 0722 564280) sau raspunsuri la problemele dumneavoastra in timpi extrem de mici pe e-mail.
 
5.3 Ce este newsletter-ul Sanavita.ro?
Este principalul mijloc de comunicare intre noi si clientii/vizitatorii nostri. Este un e-mail trimis de regula la 2-3 saptamani, care informeaza despre ofertele speciale/reducerile de pret ce au loc pe site sau despre noutatile de interes. La newsletter va puteti abona/dezabona oricand in mod independent si automat. Scriptul care gestioneaza acest newsletter este special creat pentru a elimina abonarea impotriva vointei dumneavoastra si pentru a lupta impotriva SPAM-ului.
 
5.4 Am posibilitatea de a alege sa nu mai primesc e-mailuri de la newsletterul Sanavita.ro?
Bineinteles. Abonarea/dezabonarea la newsletter se face independent si automat. Detalii
despre metoda de dezabonare sunt prezente la sfarsitul fiecarui mesaj trimis de Sanavita.ro pentru a fi siguri ca mesajul nostru ajunge numai la cei care vor sa-l primeasca.
 
6. Detalii de contact
6.1 Unde va pot telefona?
La 0722 564280. Mai multe detalii vedeti in pagina de Contact.
 
6.2 Am o intrebare la care nu am gasit raspuns aici. Ce fac?
Telefonati-ne. Sau daca nu este urgent, scrieti-ne folosind formularul de Contact.